رویه بازگردانی کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌ مندی مشتریان همواره از اولویت های فروشگاه های اینترنتی بوده است و موبی تول در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. کلیه محصولات ارائه شده موبی تول صد در صد اصل بوده و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می باشند.

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به موبی تول اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن و آسیب به آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به موبی تول بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه موبی تول به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
  • درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش موبی تول اطلاع داده شود.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه موبی تول است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. موبی تول در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.

شرایط برای ارسال کالا

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش شماره ۰۹۱۷۵۸۰۰۷۱۹ تماس بگیرید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش موبی تول جداً، خودداری کنید.
  3. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، جعبه یا برچسپ کالا ، اقلام همراه(کابل شارژ و سری اضافه و …)، کارت گارانتی در صورت موجود بودن  به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  4. فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
  5. اگر ساکن شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با موبی تول تماس بگیرید.
  6. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
  7. پس از پذیرش کالا کارشناسان موبی تول حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  8. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

⚠︎ بسته خود را به آدرس-استان فارس – شهر شیراز – فرهنگ شهر – کوچه 43 – خیابان شهید فرمانی – ساختمان مدال – طبقه 3 – واحد 5 –کدپستی 7184816002

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد.

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا،  از طریق تلفن ۰۹۱۷۵۸۰۰۷۱۹ تماس حاصل فرمایید.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

⚠︎ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به موبی تول بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

شرایط انصراف از خرید

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات موبی تول اطلاع داده شود.
  • اگر مشتری گرامی بعد از اتمام خرید و دریافت کالا از خرید خود منصرف شد، به مدت 7 روز کاری فرصت دارد تا با ارائه دلیل و بدون پرداخت جریمه کالا را بازگرداند و تنها هزینه ی بازگشت کالا بر عهده ی مشتری خواهد بود.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

 درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن 09175800719 تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” موبی تول ارسال کنید.